torsdag 7. mai 2009

to dikt

Eg har to favorittdikt eg vil dela i dag
nummer ein

Det er den draumen
Det er den draumen me ber påat noko vedunderleg skal skje,
at det må skje -
at tidi skal opna seg,
at hjarta skal opna seg,
at dører skal opna seg,
at berget skal opna seg,
at kjeldor skal springa -
at draumen skal opna seg,
at me ei morgonstund skal glida innpå ein våg me ikkje har visst um.

Olav H. Hauge

Det andre kom eg på når Kjell Matheussen viste oss rundt på utstillinga forrige onsdag
Det var til den statua med den engelen som hadde henta eit barn i sine armar ---

Hentet
Barn
har en egen måte

å bruke språket på.
I barnehagen der

sønnen min går,
blir de for eksempel "henta".

Sunniva, du er henta! roper
de, når for eksempel Sunniva

blir hentet, og Sunniva
slipper det hun har i hendene

løper hvinende
nedover skråningen

rett
i armene på den

som står i porten
og er kommet for å hente.

Når også jeg en gang
får øye på

at noen står i porten
og skal hente meg

da håper jeg
at det vil skje

nøyaktig slik.

Johan Grip : Enkle dikt

Referatet kjem så fort eg får somla meg til å ta papira mine med på jobb !
alt godt !

yours oKå

1 kommentar:

Brit Karen sa...

litt "jeg har lest gode dikt gåsehud" er godt å få på en torsdag
Tusen takk